Carian

VIP Pass: Pass percutian yang di idamkan

Apa benda pertama korang nak buat sebaik sahaja pandemik dah reda dan rentas negeri dibenarkan?Aku nak pergi bercuti. Kalau boleh nak pusing pusing satu Malaysia. Banyak lagi sebenarnya tempat dalam Malaysia ni aku sendiri tak pernah sampai. Hatta Kuala Lumpur sendiri aku masih tak biasa. Padahal Kuala Lumpur ni 20 km sahaja dari rumah aku.

Lamanyalah tak pergi hotel. Sebenarnya aku kadang-kadang suka duduk hotel walaupun satu malam. Macam terapi gitu. Rehatkan otak sekejap, rehatkan badan jauh dari kesibukan realiti. Kita rasa hidup eksklusif kejap. Kejap pun jadilah.

Rindunyaaa...

Cuma, dengan keadaan sekarang, ekonomi sekarang, memang akan fikir bajet juga untuk keluarkan duit nak pergi hotel atau berjalan-jalan. Kena buat pengasingan duit dulu, rancang betul-betul. Nak nak dengan keadaan pandemik, banyak SOP yang nak perlu dipatuhi.

pass vip getpassvip hotel travel malaysia

Tapikan, aku ada jumpa satu website pasal hotel. Boleh dapatkan penginapan di hotel bertaraf sehingga lima bintang dengan harga yang sangat berbaloi dan jimat!

PASS VIP HOTEL

Satu-satunya cara untuk travel

Apa sebenarnya Pass VIP Hotel ni?

Pass VIP adalah satu bentuk keahlian untuk membantu pelanggan menginap di hotel-hotel terpilih sekitar Malaysia dan Singapura dengan harga yang sangat berbaloi dan jimat.

Antara hotel-hotel yang dimaksudkan adalah Berjaya Times Square, Royale Chulan Bukit Bintang, Hilton Garden Inn, Concorde, Ibis, Impiana Hotel, Pacific Regency, Dorsett Putrajaya, dan banyak lagi pilihan hotel yang ada. Keseluruhannya ada lebih daripada 137 hotel di Malaysia dan lebih 73 hotel di Singapura untuk program Pass VIP.

Alah, kira macam kita beli membership kad dekat butik-butik untuk dapat harga istimewa. Cuma konsep ini digunapakai dalam bentuk penginapan hotel. Untung juga dapat bercuti dekat hotel mewah dengan harga bajet.

pass vip getpassvip travel hotel


Apa kelebihan daftar Pass VIP?

    Dapat penginapan 6 malam 
    Boleh guna Pass VIP selama 2 tahun untuk hotel-hotel yang disenaraikan
    Jaminan pulangan wang 100% jika tidak digunakan dalam masa 2 tahun.
    Untuk penginapan 6 malam dengan harga RM399 tu, tak semestinya kena duduk di satu hotel selama 6 malam. Boleh je pilih hotel yang berlainan. Kiranya 2 malam hotel lain, kemudian 2 malam hotel lain dan baki 2 malam di hotel yang lain. Cukup 6 malam dengan harga RM399 sahaja.

    Untuk senarai lengkap hotel-hotel di seluruh Malaysia yang boleh guna Pass VIP ni boleh check dekat website https://getvippass.com/malaysia/

    Terma dan syarat juga ada di website mereka. Mudah untuk kita rujuk dan fahamkan

    pass vip getpassvip hotel travel malaysia

    Aku dah tengok sendiri website, hotel hotel yang disenaraikan pun bukan calang calang hotel ya. Ada lah hotel bertaraf daripada 3 bintang dan ke atas. So, siapa yang ada plan nak travel dalam Malaysia, atau tengah merancang, boleh daftar Pass VIP dan mula merancang perjalanan bercuti dengan bijak. Klik link untuk daftar keahlian sekarang!

    Cepat klik link dan daftar keahlian sekarang juga.


    1 ulasan

    Komen