Carian

Green Tea Scent - Siri Baru Tisu Carina Untuk Kegunaan Seisi Keluarga

Dalam kita tak sedar, tisu sudah menjadi keperluan setiap orang untuk kegunaan harian. Tidak kira sama ada di rumah, mahupun di pejabat. Lagi-lagi selepas pandemic Covid-19, penggunaan tisu sama ada jenis kering seperti tisu poket atau tisu basah (wet tissue) menjadi semakin relevan dalam kehidupan seharian. Maklumlah kebersihan menjadi keutamaan bagi mengelakkan penyebaran penyakit berjangkit.

Tisu Carina merupakan tisu keluaran Malaysia yang terkenal dengan menghasilkan tisu berkualiti tinggi, lembut dan tahan lasak. Tisu Carina ini malahan sangat sesuai untuk kegunaan harian. Tisu yang diperbuat daripada 100% pulpa dara, Carina menawarkan rangkaian yang pelbagai untuk kegunaan seisi keluarga. Antara rangkaian produk yang dikeluarkan oleh tisu Carina adalah tisu muka, tisu basah dan tisu dapur. 

RANGKAIAN CARINA TERLARIS

Antara rangkaian tisu Carina yang mendapat sambutan yang tinggi di pasaran adalah Tisu Carina Siri Lavender. Siri Lavender ini merangkumi Carina Tissu Wallet dan Carina Soft Pack Facial Tissue.


Carina Tissue Wallet yang direka dengan rekaan yang ringkas dan mudah dikeluarakan sesuai untuk kemudahan on-the-go. Selak dan terus keluarkan tisu Carina. Manakala Carina Soft Pack Facial Tissue pula sesuai untuk kegunaan di mana-mana sahaja. Selain daripada dua jenis tisu ini, Tisu Carina Siri Lavender juga ada mengeluarkan Wet Wipes yang diformulasikan dengan bahan antibakteria dan bebas pewangi sesuai untuk kukit sensitif juga.


Tak lupa juga yang Tisu Carina juga ada menawarkan produk untuk kegunaan kecantikan seperti putik kapas dan kapas muka yang dihasilkan daripada 100% kapas semulajadi sesuai untuk semua jenis kulit.


SIRI BARU TISU CARINA

Baru-baru ini Tisu Carina ada melancarkan satu rangkaian siri baru iaitu Green Tea Scent Tissue - Siri Teh Hijau. Siri ini diformulasikan khas dengan bauan segar teh hijau yang memberikan rasa ketenangan tanpa merengsakan kulit terutama kulit sensitif. Bauannya sangat menyegarkan dan memberikan rasa nyaman. Tisu Carina Siri Teh Hijau ini didatangkan dalam dua bentuk tisu poket yang mudah dibawa untuk kegunaan peribadi mahupun untuk seisi keluarga.



DI MANA BOLEH DAPATKAN TISU CARINA?

Boleh dapatkan rangkaian Tisu Carina di cawangan AEONBiG dan AEON Wellness terdekat.

Psst... sekarang ada tawaran khas sempena musim perayaan. Sesuai sangat untuk dapatkan Tisu Carina dan mencubanya.

Pilihlah Carina untuk kelembutan, ketahanan dan kekuatan yang boleh diharapkan setiap hari.

Boleh layari sosial media AEONBiG atau AEON Wellness dan juga sosial media rasmi Carina untuk maklumat terkini tentang produk dan promosi.

INSTAGRAM
● Aeon BiG Instagram: https://instagram.com/myaeonbig/
● Aeon Wellness Instagram: https://instagram.com/aeonwellnessmy/

FACEBOOK
● Aeon BiG Facebook: https://www.facebook.com/MYAEONBiG/
● Aeon Wellness Facebook: https://www.facebook.com/aeonwellnessmy/

TIKTOK

Tiada ulasan

Komen